Garantie en Klachten
Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht er toch iets misgaan, dan spijt ons dat zeer. We lossen uw klacht zo snel en zo goed mogelijk op. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan wat u er als koper van mag verwachten, tijdens de verwachte levensduur en bij normaal gebruik. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie, die niets afdoet aan de wettelijke garantie.
Defecten aan een artikel
Het is natuurlijk vervelend als uw product kapot gaat. Daarom geldt er een garantie van twee jaar. Voor elektronische artikelen kunnen afwijkende garanties gelden. De afhandeling van defecten loopt altijd via Coolairco, ook als u het artikel in de webshop hebt gekocht. Onze medewerkers helpen u snel verder met een oplossing.
Twijfelt u of het defect onder de garantie valt? Neem dan contact met ons op!
Klachten
Bent u ontevreden over onze producten of service? Of heeft u andere opmerkingen? Stuur ons dan een e-mail. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie. U kunt ook bellen van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur naar tel. 010-3021222 (lokaal tarief). Telefonisch krijgt u uiteraard meteen een inhoudelijke reactie.